A legfrissebb SEO szabályok szerint készítem el tartalmaidat, hogy a Google-ben is előre ugorhass.

Ha valóban sikereket szeretnél elérni tartalmaiddal az online térben , egy “csupán” jó írói vénával megáldott szövegíró a legtöbb esetben nem fog tudni kellő mértékben segíteni.

Szakmai pályafutásom során sajnos gyakran tapasztaltam, hogy sok szövegíró SEO szövegírás alatt kulcsszóval teletűzdelt szövegeket ért és ilyen szövegeket ad el keresőoptimalizált szöveg címszó alatt. Ilyen tartalmakkal sajnos nem fogsz tudni előrekerülni a Google-ben. Egy-egy blogcikk vagy sarokkőtartalom elkészítésénél, illetve weboldal-szövegezésnél rengeteg szempontot kell figyelembe venni, hogy azt ne csak olvasóid, de a Google is minőségi tartalomként ítélje meg és előre sorolja a találati listáján. Ezek közül néhány:

  • A szöveg hossza, tartalomstratégiától/céltól függően
  • Megfelelő belső és külső linkek elhelyezése a szövegben
  • Mondatok hosszúsága
  • A horgonyszövegek hossza és tartalma
  • A kulcsszó elosztása a szövegben
  • Szinonimák megfelelő használata
  • A megfelelő cím megfogalmazása, mind olvasói, mind SEO szempontból
  • LSI kulcsszavak elhelyezése a szövegben
  • Megfelelő tagolás
  • Alcímek megfelelő beállítása
  • Meta leírás tartalma, hossza
  • SEO cím tartalma, hossza

A sor természetesen még folytatódik, és minden elemre érdemes precízen odafigyelni, ugyanis a Google algoritmusa a tartalmakból tájékozódik, ez alapján állítja fel a rangsort egy-egy kulcsszóra a keresési találatok között. Az „egyszerű” megoldásokat – mint a kulcsszóhalmozás – pedig kifejezetten bünteti.

Egy jól felépített, érdekfeszítő, a keresőoptimalizálás (és a helyesírás) szabályai szerint elkészített, minőségi blogcikk szinte aranyat ér. Azok a látogatók ugyanis, akik a Google-ben találnak Rád, a legtöbb esetben magas konverziós arányt mutatnak, ráadásul költséghatékony módon – ezért éri meg a SEO szövegírás.

A képen látható kezek, melyek éppen gépelnek valamit a keresőbe, azt jelképezik, hogy a SEO szövegírás és az on-site keresőoptimalizálás elengedethetlen ahhoz, hogy a keresőben előkelő helyen szerepeljenek a cégek.

SEO szövegírás – Magyarul, angolul és németül

Legyen szó weboldalszövegezésről vagy blogcikkek elkészítéséről, öncélú próbálgatások helyett célirányos, empatikus és teljeskörűen SEO optimalizált tartalmakkal építem a sikered – angol, német vagy magyar nyelven.

Szövegírás – Magyarul, angolul és németül

Magyar, angol és német nyelven is megalkotom szövegeidet, a SEO optimalizálás aktuális szabályait, valamint az adott nyelv varázsát és egyediségét is szem előtt tartva. Mindhárom nyelvet anyanyelvi szinten beszélem, így igény esetén egyből a célnyelven írom a szövegeidet, fordítás nélkül.

Az alábbi tartalmak megírásánál számíthatsz rám, magyar, angol vagy német nyelven:

  • Blogcikkek (blogírás – populáris/szakmai)
  • Sarokkőtartalmak (populáris/szakmai)
  • PR cikkek (populáris/szakmai)
  • Közösségi média posztok
  • Közösségi média hirdetések
  • Weboldal-szövegezés
  • Landing oldal szövegezés
  • Google hirdetések
  • E-mail-kurzusok
  • E-bookok
  • Korrektúra

On-site keresőoptimalizálás – Magyarul, angolul és németül

Igény esetén on-site keresőoptimalizálás keretében az elkészítés mellett fel is töltöm blogcikkeidet a WordPress alapú weboldaladra és elvégzem az ehhez kapcsolódó on-site SEO beállításokat – magyar, angol vagy német nyelven.

On-site SEO audit – Magyarul, angolul és németül

Mindegy, hogy magyar, angol vagy német nyelvű tartalomról van szó, on-site SEO audit keretében felmérem és véleményezem blogodat vagy weboldaladat a képek alt textjétől kezdve az alcímek beállításán át egészen a metaleírásokig. On-site SEO javaslataimat igény szerint meg is valósítom oldalaidon, hogy a legjobb esélyekkel indulhass a Google találati lista első helyeiért folytatott harcban.