Ha nem vagy biztos benne, hogyan is fog zajlani az együttműködés, mire számíthatsz az első megkeresés után, ne aggódj, alább igyekszem minden kérdésedet megválaszolni.

Évek alatt, kis-, közép- és nagyvállalatokkal, valamint marketingügynökségekkel partnerként együtt dolgozva sikerült egy olyan munkafolyamatot kialakítanom, mely minden esetben garantálja a hatékony közös munkát.

Ennek keretében feladatonként haladok ügyfeleimmel, az alábbiak mentén:

  1. Első lépésként megkeresel egy lehetőleg részletes brieffel (feladatleírással) e-mailben vagy a kapcsolati űrlapon keresztül. Ha felmerül kérdés, röviden egyeztetünk e-mailben.
  2. Árajánlatot adok az adott feladatra. (Óradíjban és/vagy leütésáron dolgozom a feladattól függően.)
  3. Az árajánlatot írásban (vagyis e-mailben) elfogadod.
  4. Ezután – amennyiben a küldött brief nem volt elég részletes – kérdéseket küldök vissza a feladattal kapcsolatban (pl. a célközönséggel, a hangnemmel, a CTA-val, a szöveg üzenetével, céljával, stb. kapcsolatban), melyekre írásban várom a választ. Ha még további kérdés merül fel ezután, telefonon/e-mailben/online call keretében tudunk röviden egyeztetni. Amennyiben a feladat megkívánja, egy 60 perces kick-off meetinget is biztosítok. (Ez együttműködés esetén természetesen díjtalan. Ha mégsem kerül sor közös munkára, a konzultációs díjamat – 15.000 Ft/megkezdett óra – számlázom.)
  5. Miután minden információ a rendelkezésemre áll a szöveg megírásához, közösen megegyezünk egy határidőben az adott feladatra. (A kiadott, ügyfél oldalról még visszajelzésre váró határidőket a visszajelzések sorrendjének függvényében tudom mindig tartani.)
  6. A feladatot határidőre pontosan, prémium minőségben elvégzem és elküldöm Neked. A számlát is ekkor csatolom.
  7. Az első körös módosításokat minden feladat esetében ingyenesen elvégzem. Általában egy körnél több nem szokott előfordulni. Ha mégis szükséges, további köröket 12.000 Ft/megkezdett óradíjon vállalok. A módosítási köröket igyekszem mindig a lehető legrövidebb átfutási idővel (akár már aznap) elvégezni, de kisebb módosítások esetén alapvetően 1 hetes átfutási időkkel lehet számolni.
  8. Amint elkészül a végleges verzió, és minden számla kiegyenlítésre került, az adott szöveg felhasználói jogát átadom Neked. Publikálásnál a nevem feltüntetéséhez nem ragaszkodom.
  9. A feladat lezárul.

Új feladat esetén ismét a fenti pontok az irányadók. Természetesen, amennyiben hosszabb távú együttműködésről van szó és mindig hasonló jellegű feladatok fordulnak elő, az első ilyen feladatra kiadott ár általában nem változik, ezzel lehet kalkulálni. Ilyenkor igény esetén “X” hónapra előre havi határidőkben is meg tudunk állapodni, melyeket mindig pontosan tartok.

Mivel mindig a Te érdekeidet nézem, igyekszem rugalmasan a Te igényeidhez alkalmazkodni. Célom, hogy a lehető legeredményesebb lehessen a közös munka és a legtöbbet hozhassam ki az adott feladatból. Ha tehát Nálad is a kiemelkedő szakmai tudáson, a komplex látásmódon, a minőségi munkán és a valódi eredményeken van a fókusz, írj bátran, hogy minél előbb segíthessek céljaid elérésében!