Ha nem vagy biztos benne, hogyan is fog zajlani az együttműködés, mire számíthatsz az első megkeresés után, ne aggódj, alább igyekszem minden kérdésedet megválaszolni.

Évek alatt, kis-, közép- és nagyvállalatokkal, valamint marketingügynökségekkel partnerként együtt dolgozva sikerült egy olyan munkafolyamatot kialakítanom, mely minden esetben garantálja a hatékony és gördülékeny közös munkát.

Ennek keretében feladatonként haladok ügyfeleimmel, az alábbiak mentén:

  1. Első lépésként megkeresel egy lehetőleg részletes brieffel (feladatleírással) e-mailben vagy a kapcsolati űrlapon keresztül. Ha felmerül kérdés, röviden egyeztetünk e-mailben.
  2. Árajánlatot adok az adott feladatra.
  3. Az árajánlat írásban (vagyis e-mailben) elfogadásra kerül.
  4. Ezután – amennyiben a küldött brief nem volt elég részletes – ingyenesen összeállítom számodra azt, vagyis kérdéseket küldök vissza a feladattal kapcsolatban (pl. a célközönséggel, a hangnemmel, a CTA-val, a szöveg üzenetével, céljával, stb. kapcsolatban), melyekre írásban várom a választ. Együttműködés esetén egy ingyenes, 60 perces, online kick-off meetinget is biztosítok, hogy felmérjem a céljaidat, közösen megválaszoljuk a fontos kérdéseket és felállítsuk a számodra legmegfelelőbb stratégiát. További konzultációk díja 24.000 Ft/megkezdett óra.*
  5. Miután minden információ a rendelkezésemre áll a szöveg megírásához, közösen megegyezünk egy határidőben az adott feladatra. (A kiadott, ügyfél oldalról még visszajelzésre váró határidőket a visszajelzések sorrendjének függvényében tudom mindig tartani.) Hosszabb távú együttműködés esetén természetesen fix havi szövegmennyiséget és határidőket is rögzíteni tudunk.
  6. A feladatot határidőre pontosan, prémium minőségben elvégzem és elküldöm Neked. A számlát is ekkor csatolom. (Komplex, nagyobb volumenű munkák esetén részfeladatokra bontjuk az adott feladatot és minden részfeladat elküldésével együtt küldöm a részfeladatra vonatkozó számlát.)
  7. Az első körös módosításokat minden feladat esetében ingyenesen elvégzem. Precíz munkámnak köszönhetően ennél az egy ingyenes körnél több nem szokott előfordulni. Ha mégis szükséges, további köröket 24.000 Ft/megkezdett óradíjon vállalok. A módosítási köröket igyekszem mindig a lehető legrövidebb átfutási idővel (akár 2 munkanapon belül) elvégezni, de kisebb módosítások esetén alapvetően 1 hetes átfutási időkkel lehet számolni.
  8. Amint elkészült a végleges verzió, és minden számla kiegyenlítésre került, az adott szöveg felhasználói jogát átadom Neked. Publikálásnál a nevem feltüntetéséhez nem ragaszkodom.
  9. A feladat lezárul.

Új feladat esetén ismét a fenti pontok az irányadók. Természetesen, amennyiben hosszabb távú együttműködésről van szó és mindig hasonló jellegű feladatok fordulnak elő, az első ilyen feladatra kiadott ár általában nem változik, ezzel lehet kalkulálni. Hosszabb távú együttműködés esetén természetesen fix havi szövegmennyiséget és határidőket is rögzíteni tudunk.

Mivel mindig a Te érdekeidet nézem, igyekszem rugalmasan az igényeidhez alkalmazkodni. Célom, hogy a lehető legeredményesebb lehessen a közös munka és a legtöbbet hozhassam ki az adott feladatból. Ha tehát Nálad is a kiemelkedő szakmai tudáson, a komplex látásmódon, a minőségi munkán és a valódi eredményeken van a fókusz, írj bátran, hogy minél előbb segíthessek céljaid elérésében!

*Az előre, e-mailben megbeszélt konzultációk ingyenes lemondása a konzultáció előtt legkésőbb 1 munkanappal lehetséges az info@contentjump.hu e-mail-címen. Egy munkanapon belüli lemondás esetén a konzultáció díja kiszámlázásra kerül! (Ez alól kivétel természetesen az első ingyenes kick-off meeting.) Amennyiben az én oldalamról történne lemondás, az összeg természetesen nem kerül kiszámlázásra.